onsdag 3 november 2010

tillitsbrott; omvandlad energi.

jag står fast. de ska inte vinna. de ska inte förgöra oss. vi är en armé formad efter mäns sjuka begär. vi omformar oss. förändras. samlar våra styrkor. vänder oss mot vårt ursprung. gör mod av vår sorg och vår vrede. de skapade sin värsta mardröm.

energi kan inte förgöras, bara omvandlas.

jag sitter inte fast i deras kedjor längre. jag befriar mig från deras kvävande fängelser. jag kom hit för att försvara. jag kom till för att skydda. det här är det första steget bort från den värld jag föddes in i. en värld jag inte ville leva i. de begick gränsöverskridande, identitetskränkande brott mot ett oskyldigt barn. jag kan aldrig förlåta. jag lever med deras handlingar. de går fria. aldrig mer. jag tillåter det inte.

imorgon säger jag nej. jag väljer mitt liv.

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar